Usein kysytyt kysymykset

 

1. Millaisin ehdoin luottoa myönnetään?

  • Olet hoitanut raha-asiasi moitteettomasti

  • Olet asunut suomessa vähintään 3 vuotta yhtäjaksoisesti

  • Olet vähintään 20-vuotias

  • Sinulla on vaatimallamme tavalla säännölliset työ- tai eläketulot

 

2. Paljonko voin saada luottoa?

  • Luottolimiitti määrä voi olla 500-5.000 €

 

3. Kuinka nopeasti luottopäätöksen voi saada?

Luottopäätöksen saat, kun olet lähettänyt meille hakemuksen ja siihen vaadittavat liitteet. Luotto siirretään lainatiliisi liitetylle maksukortille asiakaspalvelun aukioloaikoina arkisin. Huomioithan että varojen siirtyminen voi kestää 1-2 pankkipäivää. Mikäli haet aukioloaikojemme ulkopuolella, hakemuksesi käsitellään saapumisjärjestyksessä seuraavana työpäivänä.

 

4. Miten luottoa haetaan?

Näin haet Victor Luottolimiittiä kätevästi ja sujuvasti:
- Tutustu huolellisesti luottoehtoihin
- Täytä online-luottohakemus tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme
- Liitä mukaan tarvittavat liitteet
- Odota luottopäätöstä

 

5. Kuinka pian voin käyttää myönnettyä luottolimiittiä?

Luottolimiitti on nostettavissasi n. 1-2 arkipäivän kuluessa pankista riippuen.

 

6. Onko hakeminen turvallista?

Kyllä. Henkilötietoja käsitellään aina henkilötietolain ja tietosuojavaltuutetun ohjeistuksen mukaisesti.

 

7. Miksi minulle ei myönnetty luottoa? Miksi minulle myönnettiin pienempi luotto?

Kielteinen päätös voi johtua esimerkiksi:
Hakijalla on maksuhäiriömerkintä Suomen Asiakastieto Oy:n rekisterissä.
Pidämme oikeuden myöntää haettua pienempi luotto tekemämme riskianalyysin perusteella tai olla myöntämättä luottoa lainkaan. Kielteinen päätös voi myös johtua siitä, ettei hakijan osoite täsmää Väestörekisterikeskukseen ilmoitetun osoitteen kanssa.

 

8. Mikä on luoton todellinen vuosikorko?

  • Luoton todellinen vuosikorko on 20 % - ei muita kuluja luotosta, kun maksat kuukausieräsi ajallaan. Lainatiliisi liitetyn kortin käytöstä veloitetaan lisäksi kulut sen hinnaston mukaisesti.

 

9. Miten luotto maksetaan takaisin?

Kuukausittain maksettava minimilyhennys on 1/3 myönnetyn luottolimiitin määrästä (huom. ei siis luottolimiittitilin velkasaldon määrästä). Voit nostaa käytettävissäsi olevan luottolimiitin ja myös maksaa luoton takaisin kokonaisuudessaan milloin tahansa niin halutessasi. Takaisinmaksu sujuu kätevästi sähköpostiin lähetetyn laskun tai kotiin lähetettävän paperisen laskun tiedoilla. Tutustu tarkemmin luottoehtoihin.

10. Voiko luoton maksaa takaisin nopeammin?

Kyllä. Ohjeet asiakaspalvelusta.

 

11. Onko eräpäivän siirtäminen mahdollista?

Kyllä, mikäli haluat siirtää eräpäivää ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

12. Voinko peruuttaa ottamani luoton?

Kyllä. Ota yhteys asiakaspalveluun saadaksesi ohjeet. Katso myös kohta 17 luottoehdoista.

 

13. Voinko ottaa kerralla useamman luoton?

Et. Yksi luottolimiitti per asiakas. Jos luottolimiittisi on alle 500 euroa, voit hakea luottolimiitin korotusta.

 

14. Käyttäjätunnus ja salasana: Miten saan tunnuksen ja salasanan ja kuinka niitä käytetään?

Käyttäjätunnus ja salasana ovat henkilökohtaiset tunnuksesi omille sivuillesi, josta näet luottoosi liittyvät tiedot. Kirjautuneena sisään voit myös anoa luottolimiitin korotusta. Älä siis luovuta tunnustasi ulkopuolisille. Tunnuksen saat rekisteröitymällä palveluumme. Mikäli sinulla on kysyttävää rekisteröitymisestä tai kadonnut salasana - ota yhteys asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai sähköpostitse.

15. Liitteet: Mitä liitteitä minun tulee lähettää ja miksi?

Tarvitsemme lisätietoja ennen luoton myöntämistä, jotta voimme varmistua takaisinmaksukyvystäsi. Mikäli käyt palkkatyössä, toimita kopio viimeisimmästä palkkalaskelmastasi/tilinauhastasi. Määräaikaisten työsuhteiden osalta arvioimme työsuhteen pituutta ja toistuvuutta eli onko sinulla useita peräkkäisiä määräaikaisia työsuhteita, joiden perusteella voimme arvioida säännölliset tulosi. Mikäli olet eläkeläinen, toimita meille kopio eläkepäätöksestäsi tai vaihtoehtoisesti eläkkeen maksuilmoituksesta. Luottoa hakevan yrittäjän on toimitettava kopio viimeisimmästä vahvistetusta verotuspäätöksestä tai tilinpäätöksestä.

Sinun tulee myös lähettää kopiot kolmen viimeisen kuukauden tiliotteista, joista ilmenevät säännölliset palkka- tai muut tulosi.

Asiakaspalvelu

puh. 010 436 0600

Asiakaspalvelu avoinna arkisin 9-12